Charlotte Andersson

Alla inlägg under februari 2013

Av Charlotte Andersson - 28 februari 2013 22:00

På engelskan så sa jag till Therese att jag skulle försöka rita av Michael Jackson. Så jag tog initiativet till att göra det då!





 



Det var inte så lätt att hitta en bild som jag skulle rita av då Michael har sett ut på så många olika sätt genom åren.. x)

 





Så jag valde bara en bild som jag tyckte var fin och restultatet blev då såhär! Vill bara påpeka att jag har väldigt svårt för att rita näsor och tänder x) och höhö håret blev ju inte så jättelikt heller för den delen men men.. :3

 

När jag tänker efter så var den här ritingen typ cp ful.. >.<

Och det var den här bilden som jag försökte rita av. 

 

 

 

 



     


Av Charlotte Andersson - 28 februari 2013 15:07

Det har varit en väldigt bra dag idag. Dock är jag fortfarande jätte trött. På engelskan så satt jag mest och lyssna på musik sammtidigt som jag fyllde i lite grammatik papper. Sedan upptäckte jag att jag kan få min penna att sväva upp till min mun ifrån bordet. hoho. Therese gillar att ta bilder på sig själv med min mobil har jag också märkt.

 


  Efter lunchen sprang jag runt med Therese lite här och där. Träffa på Joakim en stund, yay! Sen hade vi matte och jag fick faktiskt lite räknat idag till skillnad från igår. Woho :3

 

 

Lilla Therese fancy as always.

 

 

 

 

Galne Petter. Höhö.

 

 




Bebismatte <3 

 

 

 

Åh. Vädret idag har varit så mysigt. 

 


 

 

Av Charlotte Andersson - 28 februari 2013 08:56

God morgon! Har ingen lust att komma till skolan idag. Jag som bruka älska och gå till skolan. Antar att jag bara är väldigt trött. Börjar kvart över 10 så jag ska dra till bussen nu kvart över 9. Vi har bara engelska och matte så det blir en kort dag idag. 

 

 

We helped each other over the rainbow

 

 

 

 

Av Charlotte Andersson - 27 februari 2013 22:05

Hej!

 

Onsdag idag. Min dag började med att jag hade sovit en timme stack och gymma med klassen på idrotten. Hade sedan matte i en evighet. Lyckades inte räkna ett enda tal utan satt bara och rita massa kameler, pyramider, och ja massa annat flumsigt. Sist hade vi MSK (Medier, samhälle, och kommunikation). 

 

Efter skolan stack jag hem till Joakim, vi hade väldigt kul och mysigt. 

 

Nu så ska jag kolla på farmen, det lilla programmet som ger mig lite spänning i mitt liv!

 

 

  For I've never been in love like this since you.

 

 

 

 

 

Av Charlotte Andersson - 26 februari 2013 19:18


Hejsan hoppsan!

 

Det kommer nog bli såhär att jag börjar blogga igen ett! Ett tag i alla fall. Anledningen till att jag vill börja blogga är väl mest för att det är lite mysigt att få ha ett litet ställe att få skriva av sig massa olika saker iband.

 

Så idag har jag varit i skolan och det var väll helt ok, bara att jag känt mig så himla ledsen hela dagen. Efter skolan stack jag iväg och lämna min bok som jag hade lånat till ett skolarbete i svenska. Sen stack jag hem och börja jobba lite på bloggen. Designen är inte den finaste men den duger väll. 

 

På torsdag har jag och Joakim 5 månader. Så ska jag hem till honom imorgon och fira den eftersom att han tränar paintball på torsdagar.

Får se om jag hinner fixa en liten överaskning till honom. 

 

Nu ska jag ta och leka lite i photoshop och kolla på farmen! 

 

 


If you knew how happy you are making me.

 

--> Min Tumblr <--

 

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en 17 årig tjej som går på Ljud och Bild skolan i Lund. Bor i Landskrona hos mamma, och ibland i karaby hos pappa.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Arkiv

Besöksstatistik

Bloggar som jag följer!


Ovido - Quiz & Flashcards