Charlotte Andersson

Alla inlägg under april 2013

Av Charlotte Andersson - 28 april 2013 18:57

Så jag har inte bloggat på ett tag nu. Men det är kul at se att det är  3 personer som fortfarande håller lite koll på ifall jag gör nått inlägg. :3

 

Så i fredags efter skolan stack jag hem och packa ner massa saker till lanet! Sen åkte jag hem till Therese :3 Hon har ett väldigt mysigt och fint rum och dessutom världens fräckaste data! :o

 

 

 

Vi lyckades typ vara vakna i 24 timmar. Eller ja, Therese gjorde jag somnade lite här och där. Men ja, vi palla helt enkelt inte med mer lan än till nästa dag så vi stack hem vid typ 12. Jag åkte hem till Joakim bara för att det är billigare att ta buss därifrån hem till mig. Men det sluta med att jag sovde över där istället. På morgonen så skulle han iväg på träning så vi fick vakna vid runt halv 9 c:

 

 

 Förresten idag så har vi 7 månader tillsamman. hehe.

 

Men i alla fall ska hem till han imorgon också så att han och jag tillsammans med Petter kan ta oss till Michelle på valborg!

Det vill säga om ja mår bättre, för min mens kom precis och jag har aldrig. ALDRIG mått såhär dåligt innan över det.Mensvärk, humörsvängningar varje timme säkert, illamående, och knner mig helt snurrig ._. Men det går säkert över huhu. Så nu ligger jag här i min mysiga säng och bloggar. Tänkte att jag skulle rita något litet idag som jag kan hänga upp på väggen!

 

 

   

Av Charlotte Andersson - 20 april 2013 21:59

Idag så vakna jag upp med ett leende på läpparna! Jag skulle ju ut och fotta lite cross. Wihoo! Jag blev i alla fall hyffsat nöjd med dagens bilder!

 

När jag sen kom hem så satte jag mig och redigera alla bilder. När jag hade ungefär 10 st kvar så skriver Joakim. Det slutar med att jag stänger av datorn, springer in i duschen, packar ihop alla mina kläder och åker hem till Joakim. Hihi stannar här till måndag, yay!

I alla fall så nu sitter jag här medans han sitter och spelar :> 

 

Dessutom så fixa jag det sista bilderna och la upp på min sida! 

Så om ni vill kolla på bilderna så har ni den HÄR!

 

Och här har ni ett smakprov C:

 

 

 

Och nu ska jag mysa med Tjocke Jocke om han flyttar sig från datorn snart :>

BAIBAI

 

 


   

Av Charlotte Andersson - 19 april 2013 18:22

Nu har jag anlänt hos pappa. Har käkat och städat rummet nu så nu har jag inget att göra. Blev så himla glad över att min bror ville välkommna mig med en kram. 

 

Ska bli så kul imorgon att äntligen få komma ut och börja fotta lite igen!

Så jag ska börja redigera lite bättre bilder till min facebook sida som kommer att startas imorgon! 

 

Bortsett från att jag ska fotta imorgon så är det lite tråkigt att jag inte kunde följa med Joakim på hans första paintball tävling. Men men :3

 

Nu så sitter jag här i vårt fina lilla vardagsrum med barnkanalen på tvn och pappa jobbandes där utanför. 

 

Huhu   

 

Ha det naaaaaaajjjs vettja ;) 

 

(hihihihui cp bild av Therese)

 

:3

 

 

Av Charlotte Andersson - 18 april 2013 19:08

Jag hade läppstift idag huhihui :3

 

Det var lite kul och kladde ner michelle och tjocke Jocke lite 

Hihi dock vet jag inte själv om jag passar i det. Läppstift alltså :3

 

 

 


 

 

Av Charlotte Andersson - 18 april 2013 15:10

Det har varit en super snabb dag idag! Och jag ska nu skriva lite på min samhälls uppgift. Eftersom att jag inte har så mycket att komma med idag så får i se ett par gamla glada bilder hihi.

 

   

 

Haha. Alltså den här sista bilden nedan visar verkligen hur det är i vår familj just nu. Jag är med mamma och min bror är med pappa. Och min syster är där i mellan. Bäjs. I alla fall, jag ska till min pappa imorgon :>

 

 

 

   

Av Charlotte Andersson - 17 april 2013 12:00

Och nu har vi kommit till själva slut finalen av "mina tre kärlekar" haha. Min pojkvän! wuhu! Nej men jaa.. :>

 

Joakim

 

Så hur träffades vi? Jo det började i början av 9an. Jag la ut en status som löd såhär "Gilla så skriver jag vad jag vet om dig". Han gillade och jag skrev att vi har gått på samma skolor och lite sånt. Han fick en chock för att han inte alls har nått minne över att vi ar träffats innan eller så. Och nej, det gjorde vi ju inte knappt heller. 

Så vi prata ett tag där. Efter det så såg jag att han gick på ljud och bild skolan. Jag var intresserad av att börja där så vi börja snacka ännu mer. Men jag hoppade lite fram och tillbaka mellan honom och Jacob under den tiden. När det tog "slut" mellan mig och Jacob för vi hade bråkat eller nått sånt så gick jag tillbaka till Joakim och vi bestämde sen att vi skulle träffas. Jag kommer inte ihåg om det var lilla kycklingen eller in time som vi kollade på tillsammans där i hans mysiga säng. Jag kommer i alla fall ihåg att vi prata så himla mycket och det var inte ett dugg stelt. Så någonstans i mitten eller i slutet av filmen så kysste vi varann. :') Jag kommer ihåg att han lukta så himla gott. Typ som tvättmedel! Så vi täffades några gånger till efter det och hade det hur mysigt som helst! Nu i efterhand fick jag veta att han bara tänkte göra som Jacob. Utnyttja mig och sen sticka. Men han berätta för migg att direkt efter första gången så tyckte han att jag var något speciellt. Att det inte var värt det. Haha. Under sommarlovet träffades vi aldrig och vi snacka knappt. Förutom då veckan innan skolan skulle börja! Vi sklle ju gå på samma skola och allt. 

 

När jag väll börja på LBS så träffades vi väldigt ofta. I början så ville han aldrig ha en flickvän. Så vi slutade träffa varandra då under en kort period. Till slut när jag inte fick nog av att vänta, så ringde jag honom och vi pratade i typ 10 timmar rakt upp och ner om exakt allting! Den dagen så ändrae han sin åsikt om att ha flickvän. Veckan därpå skulle jag sova över hos honom för första gången och då berätta han att han verkligen tyckte om mig och  blablabla, sen poff blev vi tillsammans. hähä.

 

 

 

Jag hoppa att dessa tre inläggen har varit i alla fall lite intressanta, speciellt då jag nu känner att dom bara varit långa och tråkiga :> höhö. 

 

 

Av Charlotte Andersson - 16 april 2013 17:54


Kille nummer 2.

 

Rasmus

 


Så när jag var helt deprimerad efter Jacob så kom då Rasmus, som var Jacobs bästa vän. Han gick också på samma skola. Men dock inte i samma klass. Så han trösta mig och sa att hans vän hade gjort fel. Vi blev också väldigt bra vänner. Jacob hade inget emot det till en början i alla fall. Sen blev det alla hjärtans dag. Det var lite små mysigt för vi träffades precis innan han skulle iväg på en lektion. Han hade brottom, så jag bara kysste honom och sen kramades vi bara sådär mitt i skolan. Hahah gud. Han var väldigt förvånad eftersom att jag var hans första. Rasmus var ingen såndär snygging som alla tjejer föll för. Men på nått sätt gjorde jag det. Jag var lycklig och så igen tills en dag då vi smsa. Han berättade att han var med Jacob. Så efter ett tag så skrev han bara att vi skulle sluta snacka och sånt där. Han ville inte mer. Jag är helt säker på att det var Jacobs fel. För ett tag senare kom han tillbaka till mig. Men sen gjorde Jacob samma sak igen och gjorde så att vi skildes åt. Har inte pratat med honom sen slutet av 9an. Egentligen så finns det så mycket mer småsaker här i mellan. Men det borde bara bli jobbigt för er att läsa så, det skippar vi. hihi. 

 

 

 

Presentation


Jag är en 17 årig tjej som går på Ljud och Bild skolan i Lund. Bor i Landskrona hos mamma, och ibland i karaby hos pappa.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Arkiv

Besöksstatistik

Bloggar som jag följer!


Skapa flashcards