Charlotte Andersson

Alla inlägg under mars 2013

Av Charlotte Andersson - 1 mars 2013 17:53

Stack till skolan med super lite smink idag. Usch vad ful och äcklig jag har känt mig hela dagen.. Egentligen känner jag mig ju så alla dagar men idag var det något lite extra! yay!

 

 

 

 

På engelskan så bjöd Elsa på "Berty Botts beans". Det var så kul och se på folk som hoppades på att få något gott men så fick dom spy-smak, ruttet ägg m.m. 


Efter lunchen så hade vi Samhälle. Då så kolla vi på nån anonymous film hade lite genomgångar och sen fick vi sluta en timme tidigare.

 

 

 

 

 

 

Efter skolan så stack jag och skulle handla ett par byxor. Hitta dock inga som jag tyckte om. På vägen hem så kom en gammal dam fram till mig och sa att jag hade jättefint hår. Hoho det var lite gulligt. 

 

 

 

 

Baibai, nu ska jag kolla på PewDiePie

 

 

 


Presentation


Jag är en 17 årig tjej som går på Ljud och Bild skolan i Lund. Bor i Landskrona hos mamma, och ibland i karaby hos pappa.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Arkiv

Besöksstatistik

Bloggar som jag följer!


Ovido - Quiz & Flashcards