Charlotte Andersson

Alla inlägg under april 2013

Av Charlotte Andersson - 8 april 2013 02:23

Kl är halv 3 och här sitter jag vaken och tittar på björn bröder med älskie i skype. Han sover dock. Vi tänkte sitta upppe och vänta tills Game Of Thrones torrenten kommer upp. Den ska komma runt kl 4. 

 

Jag kan ju både hoppas och inte hoppas på att han läser detta super bögiga och knasiga sakerna som jag nu tänker pladdra om. :> Chansen att han ser detta är ju dock inte så stor. Fast egentligen så skulle det varit väldigt kul om han ville kolla in lite sådär sneaky för och se hur det ligger till, jag tänker inte säga till honom och göra det i alla fall. (okej nu kommer jag till saken)

Hähä, men jag gillar verkligen att ha honom här i skype. Liksom att få höra på hans små snarkningar, när han pratar i sömnen och lyssna på hans tunga, och lugna andetag. Det känns ju nästan som att han är här, eller att jag är hos honom. Det skulle vara så mysigt att göra det oftare, kanske så skulle jag sakna honom mindre? Hahah nåväl, nu hoppas jag mer på att han inte lägger på efter att vi sett färdigt på Game Of Thrones. Längtar cp mycket till onsdag då jag ska hem till han efter skolan. c:  Sen längtar jag ännu mer till fredag! Då drar jag hem till honom och sover där. :D

 

Jag skulle gärna vilja stanna där hela helgen. Men jag är fortfarande så feg för att fråga honom om det går bra. För jag har det här tänket att om jag är med honom för mycket så ser han mig som en "Overly attached girlfriend" :> Och det är något som jag inte vill vara. 

 

Men ja, nu fick ni en liten inblick i mitt huvud. Jag kommer att vara så trött imorgon. Hähä. c:

 

 

 


 

 

 

 

Av Charlotte Andersson - 7 april 2013 16:31

Det börja med att jag hitta en underbar gif på Hugelol. 

 

 

 

Och det sluta med att jag som nu endå inte mår helt 100 satt i kanske 5 timmar och redigera en pytte liten film från just den där scenen där uppe^

Det här är en sån där hat och älska scen. Den är så vacker och så hemsk och wää den får mig och böla som ett svart litet regnmoln. :<

 

Anyway, här är filmen C:

 



Om ni vill se i helskärm eller nått så kan ni klicka er in på länken som tar er till youtube videon istället HÄR <--

Jag hoppas alla har sett Lillefot innan som barn :>

Om inte, så måste ni! Eller i alla fall om ni gillar dinosaurier!


   

Av Charlotte Andersson - 7 april 2013 12:00

För ett tag sen så skrev jag lite om olika saker som jag tycker om och älskar. Nu tänkte jag skriva ner lite saker som jag inte gillar och är rädd för!

 

Spindlar

Första nyårssmällen

Natt

Mörker

Blod

Vuxna som gråter

Åska

Knivar

Döden

Bli lämnad

Bruna bönor

Framtiden

 Mardrömmar

kortbyxor/shorts

min kropp

mens

humörsvängningar

tårar

vara jobbig

inte vara tillräcklig

fötter

 

Och sist men inte minst! Folk som hoppar upp framför en helt plötsligt och skrämms. :> Det är lite kul, men endå, jag är cp lättskrämd. x3

 

 

 


 

 

   

 

Av Charlotte Andersson - 6 april 2013 21:19

Huhu har inte gjort ett enda dugg idag förutom att typ försökt vårda min hals. Dock har jag suttit och lekt en massa i photoshop. Disney tema såklart. Hähä. Här får ni två fult gjorda face swaps :>

 

 
  




Och här får ni en vacker bild på stitch och mig. Hihih.






   

 

 

  

Av Charlotte Andersson - 6 april 2013 15:28

Hade en ganska jobbig natt. Jag antar och hoppas att det bara är typ efter effekterna av mina p-piller som spökar. Dessa spökligheter kommer bara såhär till mig på nätterna. Jag har faktiskt alltid haft problem att somna. Jag är väldigt rädd för mörker och natt. 

 

I alla fall jag kollade precis färdigt på Black Swan. Ruskigt bra film och sammtidigt skit rälig. Den handlar då om en balettdansös som vinner huvudrollen i "Svansjön". Hon är perfekt för rollen som den känsliga White Swan. Prinsessan Odette. men långsamt förlorar sin själ när hon blir mer och mer lik Odile, Black Swan. Rekomenderas starkt om ni inte sett den!

 

 


Har bajsont i halsen också så får leva på halstabletter och soppa. Blä. Så min mamma sticker iväg oh träffar sina kusiner och sånt och jag får ligga här hemma och försöka underhålla mig själv. :>

 

Nåväl, jag tänkte i alla fall vara super aktiv här idag och lägga ut minst två inlägg till idag! Lol jk kanske. Woho hejdå!

 

 

 

 




Av Charlotte Andersson - 5 april 2013 18:55

Det kanske inte blir något inlägg om mina komplex och sånt där bajs idag eftersom att jag inte pallar. wä. 

Men som ni kanske ser så är min blogg lite annorlunda. Ny design och allt. c:

 

Anyway.. jag har suttit och tittat på massa disney och myst med Pumba och Rutt och Tuck. Bildbevis såklart!

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Charlotte Andersson - 5 april 2013 15:47


 Jag är trött, kollar på skönheten och odjuret, och fixar ny design till bloggen. Såååå jag skriver mer senare. :3

 

 


Hjaaa hhalååe

 

 

 

 

Av Charlotte Andersson - 4 april 2013 19:41

Idag så börja skolan igen! Och min dag har varit helt ok. För det första så insåg jag att jag kan sova mycket längre på morgarna nu när jag lärt mig att sminka mig på mindre än en halvtimme! Plus! Att jag dessutom hinner duscha om jag så vill. :3

 

I alla fall.. Det finns en sak som stör mig väldigt mycket för tillfället, och det har såhär med förändringar att göra. Alltså varför är det så att en kille typ slutar skriva såhär gulligt och ofta som han brukade göra? Att alla dessa långa och roliga konversationerna helt plötsligt blir riktigt tråkiga och det enda man får är korta svar. Det är ju så bläää. Jag hittade denna texten på tumblr, och det är precis det här som har gått runt i mina tankar de senaste dagarna nu.

 

Don’t stop chasing.

"I think that one of the biggest reason why relationships do not work out in the long run is because at one point, one side (or both) stops trying. Before one claims another person as their significant other, they would do anything to make that person happy. They would chase, they would flirt, they would be charming. They would send daily morning and goodnight texts every time you wake up or go to sleep. They would write corny messages and pick up lines just to make sure that there is a smile upon your face. But once they claim you as theirs, all of those things eventually stop. The 5 page texts slowly turn into 1. The constant calls turn into not calling at all. And the lovely endearments turn into daily arguments. In order for a relationship to work, don’t ever stop chasing. Just because the person you want is now consider “yours”, it does not mean they deserve anything less than the time when you’re trying to win them over."

 

Nåväl. Jag gillar inte förändringarna som händer mig själv heller för den delen. Jag rent utsagt hatar dom. Men det kanske jag kan skriva om imorgon. Komplex och avund. Bajs I know.

 

 

 Bild från sommaren 2011

 

Jag skrev föresten till min pappa för en vecka sen att jag älskar honom och så. Fick aldrig något svar. Och det står att han läst det och allt. Jag har gjort ett nytt försök. Men denna gången förväntar jag inget. Då slipper jag bli så besviken.

 

 

 

 

Jag saknar min gamla familj. Om jag bara visste att ni var det finaste helvetet jag hade.

 


 

 

 

 

Presentation


Jag är en 17 årig tjej som går på Ljud och Bild skolan i Lund. Bor i Landskrona hos mamma, och ibland i karaby hos pappa.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Arkiv

Besöksstatistik

Bloggar som jag följer!


Ovido - Quiz & Flashcards